***دانلود فیلم و موسیقی***
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 543
نویسنده : رضا توحیدی

برای مشاهده متن + دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود آهنگ با لینک مستقیم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

 

 

متن آهنگ “نگران منی . . . ” مرتضی پاشایی – تیتراژ ماه عسل ۹۳ :

 

تو به جای منم داری زجر میکشی

 

یکی عاشقته که تو عاشقشی

 

تو به جای منم پر غصه شدی

 

نزا خسته بشم، نگو خسته شدی

 

نگران منی که نگیره دلم

 

واسه دیدن تو داره میره دلم

 

نگران منی مث بچگیام

 

تو خودت میدونی من ازت چی میخوام

 

مگه میشه باشی و تنها بمونم

 

محاله بزاری محاله بتونم

 

دلم دیگه دلتنگیاش بی شماره

 

هنوزم به جز تو کسیرو نداره

 

عوض میکنی زندگیمو

 

تو یادم دادی عاشقیمو

 

تورو تا ته خاطراتم کشیدم

 

به زیبایی تو کسیرو ندیدم

 

نبودی که اب از سرم گذشته

 

مگه جز تو کی سرنوشتو نوشته

 

تحمل نداره نباشی دلی

 

که تو تنها خداشی

 

به غرور یخی یه ستاره سرد

 

یه از همه چی بخدا گله مرد

 

یدفعه به خودش همه چیرو سپرد

 

دیگه گریه نکرد فقط حوصله کرد

 

نگران منی به تو قرصه دلم

 

تو کنار منی نمیترسه دلم

 

بغلم کن ازم همه چیمو بگیر

 

بزا گریه کنم پیش تو دل سیر

 

مگه میشه باشی و تنها بمونم

 

محاله بزاری محاله بتونم

 

دلم دیگه دلتنگیاش بی شماره

 

هنوزم به جز تو کسیرو نداره

 

عوض میکنی زندگیمو

 

تو یادم دادی عاشقیمو

 

تورو تا ته خاطراتم کشیدم

 

به زیبایی تو کسیرو ندیدم

 

نبودی که اب از سرم گذشته

 

مگه جز تو کی سرنوشتو نوشته

 

تحمل نداره نباشی

 

دلی که تو تنها خداشی

 

  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320 - با حجم 7.57 مگابایت
  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128 - با حجم 3.57 مگابایت

 

 



:: موضوعات مرتبط: آلبوم خواننده ها , مرتضی پاشایی , ,
:: برچسب‌ها: تیتراژ ماه عسل 93 از مرتضی پاشایی , دانلود آهنگ نگران منی , دانلود تیتراژ ماه عسل , دانلود تیتراژ ماه عسل 93 , دانلود‌ آهنگ , ماه عسل 93 , مرتضی پاشایی , نگران منی , دانلود تیتراژ , دانلود‌ آهنگ تیتراژ , دانلود تیتراژ ماه عسل93 ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: